Gościem Tomasza Weryńskiego w rozmowie 7 pytań o 7:07 w internetowym Radiu RMF24 był poseł Polskiego Stronnictwa Ludowego oraz prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski. Pytany był m.in. o to, kto odpowiada za tak horrendalne ceny w polskich sklepach, jak zatrzymać galopującą inflację żywności oraz czy na wiosnę możemy spodziewać się spadku cen. Poruszono także kwestię ukraińskiego zboża i tego, co polski rząd robi w tej kontrowersyjnej sprawie.
Firma Remmert Dekker Packaging zaprojektowała nowe, w pełni nadające się do recyklingu opakowanie na jagody dla firmy Driscoll. „To partnerstwo doprowadziło do opracowania nowego opakowania kartonowego, które zastąpi plastikowe wiaderko. Zawiera ono o 98% mniej plastiku”, mówi Wouter Wigman, kierownik ds. marketingu w firmie Remmert Dekker Packaging.
W nawiązaniu do wypowiedzi Prezydenta RP z minionej wizyty w Kijowie dotyczącej tego, iż w najbliższych dniach planuje rozmowy w Egipcie na temat
problemów z eksportem ukraińskiego zboża: zwróciliśmy się z prośbą, aby podczas owej wizyty Pan Prezydent podjął również rozmowy, mające na celu przywrócenie stabilności wymiany gospodarczej pomiędzy Polską a Egiptem.
Branża handlowa w Polsce stoi dziś przed ogromnym wyzwaniem, jakim jest transformacja cyfrowa. Konieczne jest wprowadzanie nowatorskich rozwiązań, usprawniających procesy zakupowe, produkcję i dystrybucję dóbr. Rozwijając biznes oraz dbając o zachowanie konkurencyjności, nie można pozostać w tyle za dynamicznymi zmianami ekosystemu. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy znacznie uwidocznił się wzrost e-commerce oraz nastąpiła intensyfikacja wdrażania działań proekologicznych. Były to główne tematy 4 edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, który rozpoczął się wczoraj w Warszawie
Jabłka są drugą najlepiej sprzedającą się kategorią owoców pod względem wartości w dolarach, stanowiąc prawie 12 procent całkowitej sprzedaży owoców w Kanadzie, według Nielsen Canada, mówi Cecilia Flores Paez, szef marketingu T&G na Amerykę Północną. „Otrzymaliśmy niezwykłą informację zwrotną i ostatnio zaobserwowaliśmy znaczny wzrost w kilku kluczowych regionach Kanady. Obie marki nadal zyskują na popularności dzięki połączonym wysiłkom z Oppy w celu budowania świadomości i prób dla naszych marek za pomocą zintegrowanych kampanii” – mówi Flores.
Strona 11 z 15