To nie tylko hasło trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej przez Związek Sadowników RP, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów.
Dziś konsumenci coraz częściej poszukują owoców, które są bezpieczne dla zdrowia, przyjazne dla środowiska i wolne od przekroczeń pozostałości środków ochrony roślin.
W Hali Mirowskiej w Warszawie odbyła się konferencja prasowa podsumowująca trzy lata działań kampanii. Wydarzeniu towarzyszyła akcja promocyjna z degustacją jabłek, która cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców stolicy.
Do końca czerwca jabłko jest symbolem Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej. To doskonały moment, by promować częstsze sięganie po polskie owoce – nie tylko w kraju, ale i za granicą.
Kluczem do sukcesu jest budowanie nawyku spożywania krajowych owoców, szczególnie w ich naturalnym sezonie.
Dziękujemy Fruit Family za dostarczenie pysznych jabłek!
Sprawdź galerię na naszym facebooku – kliknij tutaj