• Jesteśmy zaskoczeni przebiegiem tegorocznej kampanii. Jest szczyt sezonu, połowa października, a duża część zakładów przetwórczych przerabia jabłka przemysłowe połową swojej mocy przerobowej lub jeszcze mniejszą. Read More
  • Rynek owoców dynamicznie się zmienia. Aby z niego nie wypaść należy obserwować trendy i dostosowywać się do nich. Gdzie za pięć lat będzie dla nas miejsce na światowym rynku owoców, jeśli nic nie zmienimy? - zastanawia się w rozmowie z serwisem www.sadyogrody.pl Mirosław Maliszewski, prezes Związku Sadowników RP. Read More
  • W związku z kampanią prowadzoną w mediach społecznościowych, która ma celu promocje jabłek wyjaśniamy, iż pojawiły się w niej błędne informacje dotyczące jabłek i ich właściwości oraz wpływu na zdrowie konsumentów. Po raz kolejny wyjaśniamy, że : Read More
  • Problemy w branży ogrodniczej mnożą się. Z roku na rok producenci muszą mierzyć się z kolejnymi wyzwaniami. Obawy o opłacalność produkcji i przyszłość tego rynku spędzają sen z powiek młodym sadownikom, którzy wiązali swoją przyszłość z tego typu pracą. Kto jest winny obecnej sytuacji w sadownictwie? Czego można oczekiwać w przyszłości? Portal SadyOgrody.pl zapytał o to Macieja Cybulaka, sadownika z miejscowości Kopanina Kaliszańska. Read More
  • W Sejmie o dominacji sieci marketów w handlu owocami. "STOP łobuzerce w handlu jabłkami "Zapraszamy do retransmisji posiedzenia Sejmowego(14:15:13) : https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/transmisja.xsp... Read More
  • W dniu 14.09.2021r. odbył się protest polskich producentów jabłek, którego organizatorem był Związek Sadowników RP. Na miejsce prezentacji swoich postulatów organizatorzy wybrali warszawską siedzibę sieci handlowej Biedronka, której właścicielem jest portugalski koncern Jeronimo Martins. Read More
  • 1 STOP łobuzerce w handlu jabłkami!!
  • 2 Musimy przeciwstawić się wyniszczającej dominacji sieci i przetwórni !
  • 3 Jabłka z polskich Jabłonek są zdrowe !!
  • 4 Zacznijmy w końcu liczyć i szanować swoją pracę!
  • 5 Stop łobuzerce w handlu jabłkami!
  • 6 Nie będzie porozumienia Biedronki z sadownikami
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1

Banery reklamowe














Aktualności

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206

Informator

Wiedza sadownicza

  • 1
  • 2

Reklama