środa, 24 kwiecień 2024
Świat: Marki premium Envy™ i JAZZ™ - promocja przynosi efekty

Jabłka są drugą najlepiej sprzedającą się kategorią owoców pod względem wartości w dolarach, stanowiąc prawie 12 procent całkowitej sprzedaży owoców w Kanadzie, według Nielsen Canada, mówi Cecilia Flores Paez, szef marketingu T&G na Amerykę Północną. „Otrzymaliśmy niezwykłą informację zwrotną i ostatnio zaobserwowaliśmy znaczny wzrost w kilku kluczowych regionach Kanady. Obie marki nadal zyskują na popularności dzięki połączonym wysiłkom z Oppy w celu budowania świadomości i prób dla naszych marek za pomocą zintegrowanych kampanii” – mówi Flores.

Teraz emitowany w Game TV, JAZZ jest wyłącznym sponsorem Pop Whiz, objazdowego teleturnieju popkultury w Kanadzie. Susanne Bertolas, przedstawicielka ds. rozwoju biznesu w Oppy, kierująca rynkiem kanadyjskim, podkreśla wartość prezentowania JAZZ jako mobilnego jabłka kolejnemu pokoleniu kupujących. „Pysznie rześki i pikantno-słodki smak JAZZ w połączeniu z jego rozmiarem sprawia, że ​​jest to idealna przekąska — idealna do szkoły, domu lub pracy” – mówi Bertolas.

Kontynuując wysiłki aż do Quebecu, Bertolas zaprezentował jabłka Envy na The National Women’s Show pod koniec 2021 roku, który został uznany za słynny sukces. ,, Dzięki rozprowadzeniu ponad 1000 próbek konsumenckich nasz raport wykazał, że prawie 100 procent powiedziało, że kupiłoby go”, mówi Bertolas. Chociaż Envy nie jest szeroko rozpowszechnione w Quebecu, głównie z powodu silnej dystrybucji lokalnych jabłek, Bertolas uznał to wydarzenie za przełomowe.

Jabłka Envy pojawią się na targach Fruit Logistica , w tym na dorocznym bankiecie sponsorowanym przez Oppy.

Flores Paez mówi, że wysiłki marketingowe przynoszą efekty i obie marki wciąż zyskują na popularności wśród konsumentów.

 

Źródło:T&G press information

Log in or Sign up