W dniu 4 kwietnia 2017 roku Komisja Oceniająca oferty złożone w postępowaniu dotyczącym przygotowania trzech linii koncepcji wizualnej i realizację 2-letniej kampanii promocyjno-informacyjnej dotyczącej jabłek świeżych i przetworzonych na rynku Egiptu i Algierii pt. Czas na jabłka z Europy" wybrała ofertę złożoną przez Konsorcjum w składzie:
 
Partner of Promotion Sp. z o.o.
Global Marketing Connections INC

 

Aktualizacja z dnia 6.03.2017 r.

Termin poinformowania oferentów o wynikach postępowania i wyborze Oferenta może ulec zmianie z uwagi na możliwość zwrócenia się do Oferentów przez Komisję Oceniającą o przedłożenie dodatkowych materiałów lub brakujących dokumentów, o wyjaśnienia dotyczące dokumentów potwierdzających kryteria wykluczenia i kwalifikacje lub o wyjaśnienie rażąco niskiej oferty - w ściśle określonym terminie.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA PRZYGOTOWANIE TRZECH LINII KONCEPCJI WIZUALNEJ I REALIZACJĘ 2-LETNIEJ KAMPANII PROMOCYJNO-INFORMACYJNEJ DOTYCZĄCEJ JABŁEK ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH NA RYNKU EGIPTU I ALGIERII
PT. ” CZAS NA JABŁKA Z EUROPY”
 
 
 
Zapraszamy do składania ofert na :

przygotowanie projektu i realizację zabudowy Polskiego Narodowego Stoiska na Międzynarodowych targach Owoców i Warzyw  Fruit Logistica 2017

środa, 08 lipiec 2015 06:34

TARGI WORLD FOOD MOSCOW 2015

Napisane przez
W załączeniu :

 PROTOKÓŁ Z KOMISYJNEGO OTWARCIA OFERT NA PRZYGOTOWANIE I WYKONANIE ZABUDOWY STOISKA NA TARGACH WORLD FOOD MOSCOW

 

Informator

Informacja

Szukaj

Wiedza sadownicza

  • 1
  • 2

Reklama

Ciocia Jabłonka i Wujek Seler