piątek, 19 kwiecień 2024
Jabłko Jazz jeszcze mocniej wchodzi w promocję

W kampanii 2022-2023 jabłko Jazz będzie w centrum uwagi. W tym roku aż trzy duże operacje następują po sobie, aby umożliwić konsumentom przeżycie nowych doświadczeń dzięki słynnemu dwukolorowemu jabłku.

„Akcja „Nowe zbiory” da konsumentom możliwość wygrania użytecznych produktów z recyklingu (przedmiotów wykonanych z materiałów i produktów, które nie są już używane). Podzielimy się również dobrymi wskazówkami, aby umożliwić konsumentom wykonanie tych przedmiotów w domu” – wyjaśnia Delphine de Baudreuil, menedżer produktu Jazz France.

Podczas tej operacji niektóre spoty telewizyjne będą emitowane we francuskich kanałach telewizyjnych TF1 i M6. Będzie też audycja radiowa w RTL.


Druga akcja „Tęsknota za kolejnymi świętami Bożego Narodzenia” rozpocznie się w styczniu. „Wszyscy wiemy, że okres po świętach Bożego Narodzenia jest najtrudniejszy w roku. Święta kojarzą się z radością, spotkaniami i magią, ale gdy w styczniu emocje opadną, atmosfera często jest ponura i ponura. W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć uczucie radości o akcję „Tęsknota za kolejnymi świętami!”.” Celem jest umożliwienie konsumentom pomyślenia o Bożym Narodzeniu 2023 i wygrania „magicznych Świąt”, czyli tygodniowego pobytu dla 8 osób w niesamowitym domku w górach. Na portalach społecznościowych odbędą się również konkursy z mniejszymi nagrodami do wygrania.

Zostanie wyemitowany spot telewizyjny promujący tę operację. W styczniu zaprezentujemy go również w telewizji BFM i RTL w godzinach 12:00-14:30, aby dotrzeć do maksymalnej liczby słuchaczy.

„Oferta przygody”
Ostatnia duża akcja tego planu komunikacji „Oferta przygody” odbędzie się od 9 marca do 9 kwietnia. Konsumenci będą wtedy mogli przeżyć wyjątkowe doświadczenie. „W tym roku oferujemy konsumentom wyjątkową możliwość: doświadczyć życia pirata przez 48 godzin w Fort Louvois, w pobliżu wyspy Oléron, zamkniętej z tej okazji dla publiczności. Zwycięzca będzie mógł zabrać na tę przygodę maksymalnie 10 osób. Zostaną zorganizowane zajęcia, w tym eksploracja i nawigacja na dużej żaglówce z wydarzeniami i grami o tematyce pirackiej. Wszystko zostanie zorganizowane tak, aby zapewnić najbardziej niesamowite wrażenia. Ta trzecia operacja będzie również promowana poprzez spot telewizyjny emitowany we francuskich kanałach telewizyjnych TF1 i M6.

Aplikacja Fidmarques: kolejny sposób na przedstawienie naszej marki konsumentom
Oprócz tych trzech głównych atrakcji sezonu, Jazz Club wprowadził innowacje i jest teraz obecny w aplikacji lojalnościowej Fidmarques. Umożliwi to konsumentom dostęp do zniżek, ale także umożliwi Jazz Clubowi uzyskanie interesujących danych konsumpcyjnych i jeszcze bardziej uwidoczni jego markę. „Aplikacja umożliwi konsumentom uzyskanie kilku produktowych kart lojalnościowych. Każdy zakup jabłek Jazz przynosi im punkty, a dla nas to dodatkowy sposób na zapoznanie konsumentów z naszą marką.”

Dodatkowo Jazz Club kontynuuje współpracę z ONF, Francuskim Urzędem Leśnym. „W zeszłym roku zbudowaliśmy schronienie dla nietoperzy w lesie państwowym, a w tym roku oczyściliśmy szare wydmy na wyspie Oléron, które są pokryte odpadami środowiskowymi uniemożliwiającymi rozwój niektórych chronionych gatunków. To sprzątanie odbyło się 26 listopada i wszyscy byli mile widziani!”

 

Źródło:
www.jazzapple.com

Log in or Sign up